onsdag 26. november 2008

Dill

Ok, fortsatt syk, og det er kjedelig! I dag har jeg bare veldig vondt fra toppen av halsen og oppover! Improvement, improvement!

I dag morges fikk jeg ny mail fra Chandler, og det gjorde meg veldig glad, fordi han prøver hardt å lære seg norsk (Via freetranslation.com, men uansett!) Han syntes synd på meg fordi gymlæreren min "drev meg så hardt" at jeg ble støl, og ba meg levere følgende brev til læreren min, and I quote:

"First off, I have a message for your gym teacher. Feel free to print this email and give it to her / him, no translation is needed. :-)
 
God dag dårlig lærer:
 
Ragnhild er for lite for excerise
Ikke gjør det misbruke Ragnhild!!
Utleie henne lek guitar stund resten morsjon.
Takk skal du ha!
 
Chandler"

Åh, han er så herlig! :D Også resten av mailen fikk meg til å le, men den deler jeg ikke med dere! :3


Ok, mest til Inger:  Du har helt sikkert lest om dette for lenge sida, men samma: Noe av Harry Potter er spilt inn i Norge, nærmere bestemt på Lesja! det er litt kult! Og jeg gleder meg til filmen kommer ut (Litt for seint, men hallo!)

Jeg fant denne morsomme linken på dagbladet! Åh, som jeg elsker start-redaktørene innimellom! Bush er ikke verdt en mer hederlig avskjed!

I morgen har jeg engelsktentamen! Jeg blir nok sittende med 15 kopper te, 6 paraceter og masse nesespray, men joda. Og hvordan øver man?

  • Joda, man skriver tekster og limer dem inn i en klisjé-finner for å lære seg noen av dem,
  • man barberer gjerne en yeti eller to,
  • noe unyttig fakta vil alltids være greit å putte inn i en tynn stil om shakespeare
  • I følge kunnskapsløftet skal de trekke matte inn i hver prøve (IDIOTISK!!!) så det må man øve på
  • For å øke fantasien, ser man på en film med monstre... Om og om igjen (husk lyd)
  • Noe.. inspirasjonsmessig...tror jeg
  • Og så ser man på stilige bilder
  • Pluss, siden vi er inne på engelsk, og derfor Amerika, spiller man dette spillet! (Jeg hadde blitt en flink president!) (Kudous til Iversen)

De siste dagene har det surret to sanger i hodet mitt:






Og



Jeg elsker døgnfluer! <3

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten