mandag 24. november 2008

Because

Ok, jeg har ikke blogget på nesten to dager, Inger! Men jeg har en unnskyldning! Jeg er syk! (SYMPATIPOENG!) Og dagene har ikke vært spennende nok til å blogge føler jeg. Pluss at jeg ikke har orket. Men nå tar jeg meg tid.

Nå ligger jeg med store hostekuler og ler av Ronja fordi hun er så trøtt at hun ikke reagerer på noe særlig^^

Så hva gjør jeg når jeg er syk? Jo, jeg finner et spill og blir avhengig (Eller ser på Disney Channel)

Og det spillet jeg har funnet heter TAMDADAM: Amateur Surgeon der du er et pizzabud som vil bli kirurg og opererer diverse lugurbne mennesker. Det er veldig gøy, og jeg har kommet ganske langt. Men jeg har lap top, og derfor touch pad, noe dom gjør spillet en del vanskeligere. Akkurat nå holder jeg på med en blotter som ble angrepet med kniv av noen jenter, og inni sårene hans er det skorpioner man må drepe med en "chainsaw" (jeg husker ikke det norske ordet)

Det er litt creepy

Men men.. LINKER:

  • Hvis du vil lære å brette skjortene dine veldig bra, sjekk ut denne siden
  • En nordmann (Tror jeg) har begynt en ny trend, nemlig museumspotting
  • En av de morsommeste tegneseriene jeg noen sinne har lest! (Synd de bare oppdaterer torsdager og tirsdager)
  • Faceinhole, noe lignende Yearbookyourself
  • En annen fantastisk tegneserie
  • Virkelig: Folk har lite å gjøre når dette er hva de driver
  • Og tilslutt vil jeg are si: ENDELIG har Chandler fått laget seg blogg! I'm proud of you, Chandler! Linken til bloggen hans finner du her

2 kommentarer:

Inger K sa...

Okei, to ting:
1. Ja, har vært litt sur for at du ikke har blogget
2. Aldri få deg brunt, krøllete hår og hold en kake i hånda. Natta

Anonym sa...

jeg ga deg linken til faceinaholde! følte bare at jeg måtte si det!
Jeg må komme og plage dere snart! ;) forresten så .. nei, nå glemte jeg hva jeg skulle si...
sjokolade og kaffe er nam!

jo! nå husker jeg det! jeg kan komme og plage dere og le av ronja med deg. stakkars ronja. hils henne og si at jeg er glad i henne! også er jeg glad i dere andre også. også nå har jeg skrevet masse unyttig :)

Lesere

Bloggurat Blogglisten