lørdag 22. november 2008

Meeeh

I dag burde jeg ha sittet hjemme og lest til mattetentamen, men jeg ville forbedre karmaen min litt, så jeg valgte å hjelpe mamma i tombolaen i Skøyen Kirke i stedet. Det var gøy, og jeg vant en ponny, som nå er sydd på et pærlekjede jeg vant, og er nå et smykke! :D




Og ja, jeg synes det er teit med moteblogger, men jeg gjøre det aldri, så i dag:

Kjole fra H&M, julepynt på skolisse fra Elisabet (Skolissa er min), Hodeskallenøkkel i lenke fra kaptein Sabeltann-kiste (Lenka er min), perlekjeder (Blått og grønt) fra julemessa i Skøyen Kirke (20kr), hvitt perlekjede vunnet i tombolaen i Skøyen, og ponny også vunnet! (Sydd sammen heeelt selv!)

Det kom en dame bort til meg og sa hun likte stilen min, og DA ble jeg glad, da! :D

Nå har jeg skikkelig vondt i halsen og må lage meg litt te! Se på disse imens!



1 kommentar:

Inger K sa...

Omg.... du..du..hva? postet dagens antrekk???? Hva skjeeer med verden????????????????

Lesere

Bloggurat Blogglisten