fredag 14. november 2008

HVEM er verdenskjent NÅ?

OK: Jeg våkner (etter å ha skrudd av vekkerklokken 500 ganger og snooza minst 20) og lager meg litt te. Ser ut og ser at det regner en god del, banner stille fordi det regner, og jeg må gå til banen, starter datan min for å finne ut når banen går, og så, plutselig, dukker det opp en melding i hjørnet om at jeg har fått mail. Jeg kjenner ikke avsenderen, og antar det bare er en eller annen mailingliste jeg har meldt meg på. men neeida!

Tidligere har jeg nevnt David fra nederland, som, i hvert fall PLEIDE å stikke innom bloggen min. Men nå, ladies and gentlemen, mailen jeg fikk var fra en dude i Canada! :O Jeg kunne lett ha postet mailen her, men gidder ikke. Han sa i det minste at han leste bloggen min (Uten å kunne norsk, that is) og lo godt av den. Hvor fantastisk er ikke det???

So hello to Chandler from Canada! :)

Men uansett. Jeg kom over en fin, fin side som gir deg noen fine tips i hverdagen. Blant annet hvordan du kan finne ut om katten din er ond! Jeg tok quizen nederst, og det er ca. 89%sjanse for at Felix vil drepe meg. Fantastisk!

Der har de forresten også linket til hvor lang til det vil ta for en T-rex å fordøye deg, og andre morsomme quizer. Sjekk det ut!

Og btw: Jeg har dilla på street fashion for tida! Flinke finner!

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten