tirsdag 23. november 2010

Coffee and cigarettes and all that jazz

Take off your skin and dance around in your bones

 

Jeg, som de fleste vet, ELSKER Tom Waits! Han er det nærmeste jeg kommer et gudebilde, og jeg blir litt lei meg hver gang jeg tenker på at han ikke vil spille i Norge mer (Han ville spille på operaen i 2009, men da var det ikke kapasitet til det :( ) fordi han ikke kunne bruke kortet sitt på fretex så han kunne kjøpt den jakka han ville (Or so the story says)

Men han er likevel en fantastisk fyr! (Og det er han jeg vil ha tatovert på underarmen forresten)
Jeg tenkte bare jeg skulle dele han litt med dere:

Han synger så mye forskjellig! Alt fra denne, ‘God’s away on business’,

Til denne, ‘hold om’, og alt der imellom! Er det rart jeg elsker han litt?

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten