fredag 26. november 2010

Nei og nei

Nå ligger jeg i senga og halvsover med helt sovende katte mi fotenden (Han sov mellom puppene mine i stad). Her har jeg ligget siden klokka 3 og dødd. Jeg har fått halsbetennelse eller noe sånn drit, serru! Har ikke vært hos legen i dag, men jeg kjenner mine symptomer! (Mandel på størrelse med en golfball, feber, hurramegrundt vondt å svelge plusspluss) Jeg tør liksom ikke helt gå til legen heller hvis han nekter meg å dra neste torsdag! Jeg skal en 4-dagers tur til Oslo for å dra på konsert, og jeg antar han ikke synes det er det smarteste. Derfor drikker jeg te, honningmelk, litt mer te og går og tisser, og begynner pånytt.

MEN

I går hadde jeg ikke vondt i halsen, bare litt vondt i hodet, og det er ikke så rart, for jeg og Kristin har stått i studio hele uka og tatt bilder! Nakenbilder for å være mer korrekt. Vi har nemlig hatt temauke, men temaet mennesket mot media ellernoe sånt. Så jeg og Kristin bestemte oss for å ta bilder av folk, hvis de turte selvsalgt! Vi hadde utstilling i dag, og folk var kjempepositive! Jeg er selv veldig stolt av bildene!

Her er tre av yndlingsbildene mine, alle er gjengitt med lov av modellenIMG_1260IMG_1698 IMG_1318

Sånn, takk for meg, nå skal jeg sove litt til!

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten