fredag 20. august 2010

Super Taranta!

Jeg lovte mormor å bli flinkere til å blogge når jeg drar tilbake til Bergen, så jeg skal virkelig forsøke denne gangen!

Nå er ferien snart over. Og det betyr at jeg snart drar til Bergen! Og med snart mener jeg i morgen!! Og jeg er så og si ferdig med å pakke og alt, så nå er det bare å glede seg! Men først kommer Melissa hit! Vi skal feire “bursdag” fordi begge har bursdag i september og da er ikke jeg her!
IMG_7175                                                                             Dette er faktisk all bagasjen min!

I tillegg til alt dette har jeg to små (…) hunder å passe på! For vi har besøk av både Ronja og Megan, og nå, i skrivende stund ligger de begge strakt ut på gulvet og venter på at vi skal gå på tur! (men det Ronja ikke vet er at den turen resulterer i at hun får klørne klippet, ehe!)IMG_7171

Hei, her er Megan. Hun tisser på teppet vårt om natta, selv om hun snart er 9 år. Eller kanskje akkurat derfor!

IMG_7173

Og her er vår alles kjære Ronja. Ja, hun ser helt lik ut som hun alltid gjør. Men litt søt og da!

Nå har jeg jo hatt litt ferie, og den ferien brukte jeg i Sverige, sammen med Karin, min nestenkusine og brevvenninne! Det var helt herlig! Og siden hun bor der, fikk jeg sett en annen del av byen enn bare Gamla Stan (vi var der og!) og det var så fint!IMG_7013 IMG_7035 IMG_6830 IMG_6842 IMG_6892 IMG_6909 IMG_7004

Nå skal jeg ut og lufte krapylene og så kommer Melissa! hurra 

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten