fredag 6. august 2010

Liten gledesegtil og sånn

Hei, og jeg greier fortsatt ikke å skrive så mye her.
Men det var en nedtur da jeg fant ut at det først var en uke seinere jeg skulle til Bergen enn det jeg først trodde!
Nå er det altså en ny plan inni hodet mitt. For i stedet for å si til sjefa at “Hei, jeg kan jobbe en uke til!:D”, drar jeg heller til sverige for å bruke opp litt av lønna! Der skal jeg bo hos Karin, min søte “kusine”, og vi har ingen planer og det gjør alt så mye bedre!

Og når jeg da kommer igjen kan jeg endelig begynne med pakkinga til Bergen! Jeg gleder meg som en liten unge og holder på å dø hver dag fordi jeg teller ned! ( i dag er det 16 dager igjen!)

Nå har jeg bare fire dager igjen på jobben, og det er veldig digg merker jeg, jeg drømmer ofte om jobben om natta, og det er ikke koselig synes jeg! Men jeg skal tilbake dit og jobbe når jeg har ferie fremover, det har jeg lovt sjefa!

Men nok om det. Jeg har det bare fint, sett bort ifra den teite tåa mi som jeg slo borti en stein og som fortsat gjør vondt innimellom, og at jeg har litt vondt i ryggen pga. denne:Tattis(Den er ikke så stor som den ser ut som!)

Men smerte er bare midlertidig, den er så fin at jeg hopper litt i taket! :D

Nå skal jeg spise litt frokost og kose litt med hundene. Snakkes

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten