torsdag 2. juli 2009

Jo, og så var det jo sånn da, atte

Først og fremst: Det blir ikke noe londontur på meg og Chris i sommer. *pout* Dumme, dumme BI. Men vi skal til sverige og spise oss fete på godis i stedet!

Derfor skal jeg nå snart til ABC-senteret og “turn that frown up-side-down” ved å handle. Iskrem, for det er det eneste spennende de har der ca.

Dessuten har jeg allerede storshoppet! Det heter seg nemlig sånn for Ragnhild at man ikke kan ha penger på kontoen for lenge, da spiser de deg bare opp! Jeg har egentlig ikke brukt så utrolig mye, da. 600 og noe. Det er kanskje ei bukse og ei fin jakke irl, det! Men ikke når det er salg på HM! Og så fikk jeg i samme slengen endelig kjøpt eplesolbrillene jeg ønsket meg fra Asos.com, og de var på salg! :D  Chris maser seff på at jeg skal legge ut bilde av alt jeg har kjøpt, så:

 

imageimage image image imageimage imageimageimageimage image

 

Edit: Nå la jeg jo aldri ut dette innlegget, da. Men jeg har nå vært på butikken og handlet litt snæcks til dagene fremover, samt et blad, noen klistremerker, samt to CDer, tradisjonen tro noen jeg aldri har hørt om. Så altså:

Matchbox 20 (Joda, har hørt om de før, men ikke noe særlig de!):

Og Melissa Etheridge:

Nuvel, gjorde bedre kjøp da jeg kjøpte Suede og Air, men må si at Melissas stemme er helt fantastisk!

Nå skal jeg perle sammen med Jonas (Billig arbeidskraft)

snekks!

1 kommentar:

Cassiopeia sa...

oooo, jeg har sånne shorts, og sånne ballerina sko, bare at mine ballerina sko er turkise.
shortsene er virkelig det mest behagelige plagget jeg eier akkurat nå:)

Lesere

Bloggurat Blogglisten