torsdag 2. juli 2009

What happens in Kvernes…

Hei igjen!

Dagene her går nå unna, med jobb og sol. Det blir ikke så mye mat på meg, tanta mi lager bare mat med kjøtt i, og bestemor gir meg potetstappemix (Som jeg må alge selv) som inneholder larver. Noen er imot meg. (Neida, bare tuller)

I dag hadde jeg tidligvakt, med veldig få besøkende, så daKatja hadde med kamera kan du jo tenke deg hva vi gjorde! Men jeg vil ikke si det, for du er ikke munk!

   

Dagens bilde er av mine bein og en hest. Vi var ute og red i dag sammen med Ine Marie og Kari, og jeg fikk ri på Rose, som er en veldig søt og snill hest, men også veldig glad i mat. Dette førte til mange stopp på veien!NIMG_5572 Noen av dere irriterer dere kanskje over at jeg ikke alltid legger ut bilder på bilddagboken, og for folk som Ingvild (Som kommenterte 27 av bildene mine bare i dag) kan jeg skjønne dette er frustrerende. Men jeg har ikke med meg det kameraet absolutt overalt altså! Dere får bare bite tenna sammen og få de bildene dere får servert! Dere skal vite at jeg bruker ganske mye tid på de bildene altså! For deres skyld!

Jeg valgte å ikke legge ut et bilde av beina mine i dag (uten bukse altså) selv om jeg tenkte på det. For jeg ser seriøst ut som noen som har blitt overfalt ellernoe! Jeg har en blålilla klump på foten min etter ei humle, masse mygg, klegg og knottstikk, og mange blåmerker etter at jeg hoppet ut i vannet i stedet for å stupe. Aldri mer.

Og nå har jeg startet på et nytt prosjekt: Å lære meg tysk! Jeg har fått låne den boka jeg leser nå (The Amulet of Samarkand), pluss neste i samme serien, på tysk! Så får vi se hvordan det går! Ønsk meg tvi tvi og lykke til!

bilddagboken

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten