lørdag 4. juli 2009

Jesus Saves, I spend

(Ang. overskriften: Jeg elsker spotify for øyeblikket, den anbefaler nemlig artister, og i dag ble jeg anbefalt ei dame kalt St.Vincent. Jeg falt øyeblikkelig for absurditeten og psykideliteten (Hoi to vanskelige ord på den gang! Må ta meg en liten pustepause nå!) i sangene hennes! Bare hør her:)

Hei igjen! Jeg gidder bare ikke å oppdatere hver dag når jeg er her på Averøya, altså! (Pluss at jeg forbereder dere på neste år når jeg kommer til å ende opp med å blogge like mye som Søs) Dagene her går til jobbing, simsing, lesing, musikk og lydbok i hengekøya. Det blir litt kjedelig å fortelle om det om og om igjen føler jeg.

Men nå fikk jeg lyst til å blogge igjen, hurra for det!

I dag jobbet jeg og la meg i hengekøya for å hø-re på lydbok da jeg kom hjem. Så spiste jeg fiskegrateng til middag, jeg hadde det gøy med juksekoder på sims, og Jonathan drepte sin egen far i Sykehuset på Aidensfield. Spennende, hva? Nå fikk jeg tilogmed en ufrivillig rykning i beinet! D:

MyImage(10)

Dagens bilde: Jeg kaller det “måse og sol” haha

Og en liten søt snutt jeg fant på nettet: Monty Pyhton bare elsker nordmenn altså!

Nei, nå skal jeg kose meg med film og pusekatt på fanget!

Snakkes!

bilddagboken

2 kommentarer:

Tore V sa...

Genial :-)

Marit sa...

hehe, da skal jeg ihvertfall passe på at du ikke er i nærheten når jeg skal vaske hvite klær, for en haug med rosa klær har jeg absolutt ikke lyst til å ende opp med! :p

vel, jeg greide å sette i gang en vaskemaskin idag uten å putte i vaskepulver jeg... så da måtte jeg starte på nytt xD

Lesere

Bloggurat Blogglisten