onsdag 22. juli 2009

HEI! Jeg skal først på jobb klokka 2 i dag, men sto opp 9!!!!!!

Jeg burde ha startet dette innlegget med en film der jeg slår meg selv i ansiktet elns, for jeg har vært dårlig på å blogge.

Men det er bare fordi jeg ikke har noe å blogge om! Det blir litt kjedelig å bare fortelle det samme hver dag synes jeg!
Men nå skal jeg snart hjem igjen! Og da skjer det kanskje noe nytt! Forhåpentigvis vil jorda bli angrepet av kjempehamburgere ellernoe. DET kan jeg i det minste skrive om! (Men da gjør jo alle andre også det da… Ok, USYNLIGE (som bare jeg kan se) kjempehamburgere!) Eller kanskje jeg skal skrive om barnet som savnet en båtbrann på Frøya.

image

Men hallo, gjett hva jeg har fått, da!

-Jordbær! (Beklager den makabre spøken!) Og nå momser jeg jordbær mens jeg egentlig burde ha perlt et smykke til Jorunn (Du får det senere!) men jeg blir ikke ferdig med det! Nå har jeg forresten utvidet meg såpass at jeg har egen facebook-gruppe! Tsjekk itt aut!

Ellers føler jeg meg litt sånn i dag:

funny-pictures-giraffe-took-novocaine-Dopa på nesespray og te (er det mulig egentlig???) men fortsatt søt som vanlig (haha)

Nei, nå må jeg finne et par sokker som ser rimelig like ut! Og så gleder jeg meg til i kveld! Hurra

 

Fred

1 kommentar:

Cassiopeia sa...

SV: hahahha!! åå nei, da kommer jeg til å ligge naken og full i en eller annen bakgate! da er det din feil om jeg blir anntastet :P

Lesere

Bloggurat Blogglisten