torsdag 23. juli 2009

She thought she could stand up every deep-end

Jeg våknet i sted, etter to timer søvn. Jeg lo litt av smerten i venstreskulderen, jeg våkner ofte med den. Den kommer fordi jeg sover feil. Tenk så morsom jeg må se ut når jeg sover!

Jeg våknet, og satte på Tom Waits. Han synger “Dead and Lovely” fra filmen Wristcutters: A love Story. Den er fantastisk fin. En sånn type sang man egentlig ikke vil dele med andre, som “In Spite Of Me” av Morphine.

Så satte jeg meg opp i senga og lurte på om jeg virkelig skulle gidde å hente blåbærjuice, selv om jeg hadde veldig lyst på det.  Jeg gikk tilslutt og hentet det, samt en blåbæryoghurt. På veien må jeg gå forbi en kommode, og på den står parfymen min. Formet som en munn. Den er veldig vakker

Nå synger Tom Waits “Birds cry warning from a hidden branch/ Carving out a future with a gun and an axe/I'm way beyond the gavel and the laws of man/ Still living in the palm of the grace of your hand” Og alt er bare fint

-Nå vil jeg bare ha mer blåbærjuice

IMG_68452

1 kommentar:

K sa...

åh, har du hört tom waits - martha? den är min favorit med honom.

Lesere

Bloggurat Blogglisten