mandag 20. juli 2009

Nå sikrer jeg min fremtid ved å få min søsters fulle arv, ved å legge ved HP-theme-musikken.

For jeg var nemlig på kino i dag og så siste filmen, det var ikke den beste, men det var ikke boka heller. Men den var ganske bra. Jeg likte spesielt Ron. Han var søt. Og Hermine har endelig lært seg å ikke snakke med øyenbrynene! (Men Dan har fortsatt prblemer med den underkjeven ass!)

Pluss dette greide jeg å forsove men halvannen time til jobben, men Katja (Helbitch) syntes det var greit, for hun er så kul.

Nå sitter jeg med kattepus på fanget og tenker på å legge meg.  (Men hey, Geys Anatomy! Hurra!) Og der var Alexander Rybak på óg! I kunstig vind og fela i handa! Gief!!

Og hey, vil dere se noe morsomt?

n578135692_1055579_6759k9z

3 kommentarer:

christine sa...

Takk, Ragnhild, takk!

fredrikke sa...

har du?
du er søren meg heldig.
det vil jeg og haaa,

/fredrikke

Randi A sa...

Vente, vente, vente..... Jeg er SÅ utolmodig!!!! Nå MÅ du blogge snart!!

Lesere

Bloggurat Blogglisten