søndag 21. juni 2009

Holiday

I dag har vært en strålende dag!
Været har vært flott, fuglene synger og jeg har ferie! (Og jeg høres ut som om jeg er på lykkepiller)

I morgen er første dag på jobben, men jeg var der i dag også, det var kuturgudstjeneste. Jeg liker kirka bedre som guide tror jeg. Haha. men det var veldig koselig. Og så spiste vi ordentlig ballj, namnam!

Jeg har selvfølgelig tatt masse bilder i dag og, men jeg kommer til å slutte å legge alle ut her på bloggen min, det tar så mye plass, og så videre. I stedet vil flesteparten av de bli lagt ut på bilddagboken min, og så legger jeg ut kanskje et eller to her, som et slags “Dagens bilde”. Ok? :) Flott.

IMG_5063  
Dagens bilde: Jonas og Lulu bader (Lulu dykket for første gang i dag forresten!)

 

Oh, i sted lå jeg og koste med Simba (katta) da det fløy en bie inn. Det første jeg tenkte da var seff:

bilddagboken

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten