lørdag 20. juni 2009

Hurra

Nå har jeg endelig ankommet Averøya, mitt tredje hjem! Jeg og mamma har kjørt i mer eller mindre ti timer i bil og er ganske slitne. Takk og lov for dårlige sangstemmer og Jason Mraz liksom!

Vi startet oppholdet med tidlig sankthansfeiring i Ingeborgvika der vi grillet og kastet steiner i vannet. Lulu (Aurora) og Jonas og jeg og mamma var nede ved vannkanten og så på bålet og fant masse små dyr, og det var veldig gøy å høre på 4 år gamle Lulu utbryte “nåååååååh, se så skjønne! De er så søøøte!!”

Da knotten kom og vi skulle hjem var det såvidt jeg greide å bevege meg, da den tidligere tomme magen min ble fylt opp av rømmegrøt, rødspette og salat. Jeg orka ikke kake en gang! D: Men vi trillet oss hjemmover og ankom bestemors alltid koselige hus! Og på senga vår, gjett hva det lå!
To kattepuser, laaaange og helt utstrakte på dynene. Det var morsomt. Nå sitter sønnen (Ludvig/Overraskelsen) på en stol og ser ned på mamma Simba med et lekent uttrykk i ansiktet. Det kommer nok en del innlegg om disse to, ja.

Nå skal jeg sove, vi skal i kirka i morgen, hurra. Legger ved noen diverse bilder fra de siste dagene, jeg!

IMG_4761 IMG_4801 IMG_4772 IMG_4788 IMG_4790 IMG_4792 IMG_4793 IMG_4794 IMG_4795 IMG_4796 IMG_4799

IMG_4927 IMG_4933 IMG_4934 IMG_4935 IMG_4936 IMG_4919 IMG_4926

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten