mandag 22. juni 2009

Gjett hva jeg har gjort i natt da!

Stukket av fra nazister! :D Skikkelig spennende altså! Visste du at om det er noen skumle personer som banker på er det smarteste å gjøre å legge deg i senga di og ikke puste! Det har jeg lært! Og skogen er et bra gjemmested!3240_173595160584_636715584_6584527_6675459_n

Ja, altså, jeg drømte bare dette her, men det var ganske livaktig. Takk og pris for mammas tunge pusting som vekket med i ny og ne!

I dag skal jeg begynne å jobbe igjen. Jeg kommer nok ikke til å ta like mange bilder som i går, da det er litt minimalt med motiver der. Eller.. Det er mange motiver, men jeg har sett de så mange ganger! Dessuten vil jeg heller være sosial med Jorun enn å løpe rundt å ta bilder, så jeg får ta det en gang jeg jobber alene i såfall. Men jeg skal ta noen bilder av finværet og sånn! K9z

bilddagboken

2 kommentarer:

Cassiopeia sa...

hmmm...SS vafler.....

Bestemor sa...

:)

Lesere

Bloggurat Blogglisten