lørdag 3. januar 2009

Sriusly

Det er skikkelig skummelt ute nå. Det snør som fy, men det ser ut som om det regner. Og så er det et snøkorn som flyter utenfor vinduet mitt. D:

Mamma dro på butikken før jeg fikk funnet gavekortet jeg lovte henne å finne i går. Noen, stemple ordet håpløs i panna mi! ><  men jeg sto opp ganske tidlig i dag til å være håpløs må jeg si. Klokka er 11.42 nå, og jeg har vært oppe en stund allerede!

I dag er det lørdag. Det betyr at det er to dager igjen før skolen begynner, noe som betyr at jeg skal begynne å bli lei meg igjen. Orker ikke skole :/ Nå har jeg hatt det supert hele uka med å sette opp revy, og når jeg vil tilbake på skolen pleier det å væe fordi jeg har vært fryktelig asosial en stund, og det har jeg ikke nå! Men det blir nok koselig. Det værste vil vel være å stå opp tidlig. Jeg fikk ikke fravær om jeg kom kl. 11 på SVURR, men gjett om jeg får det på skolen da! pff. idiotsystem! 
            Kommer jeg for seint på skolen på mandag, så må det være fordi jeg ikke har sovet, men ligget oppe sammen med Christine og msnet over hvor heit Andreas Wahl er! For det er han! OG smart! woho!!

Nei, nå lager magen min lyder, og jeg tror nok Ronja gjør det samme snart. Snekks

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten