lørdag 3. januar 2009

Nyttårwoho

GNÅ alle sammen! Ikke noe skjedde i årsskiftet i år heller, og jeg har ikke lagd meg noen nyttårsforsetter fordi det er tullete. Men jeg har laget et nytt banner! Yay! Brukte hele 5 minutter på det! :O

Ok, jeg lovte jeg skulle blogge mer over nyttår, så here we go!

Akkurat nå er jeg litt sur på kroppen min. Først av alt er jeg veeeldig mett! Men jeg er ogs forkjøla (damn you, immune system!) jeg tror ikke jeg har vært ordentlig frisk siden september en gang! Og dessuten her jeg skikkelig vondt i skuldern. Tror jeg har strukket noe. Men det hemmer meg i å gjøre ting med venstrearmen, og selv å spille gitar (og skrive) gjør vondt, men jeg elsker det, så jeg driter i smerten (Nå kan du lukke øynene og se for deg meg i Wonderwoman-kostyme!)

Annet: ikkenoe! Yay! Jeg har blitt ferdig med nyttårsrevy for i år, noe som er litt kjipt, men det er bare et år til neste gang! Og i mellomtida vil følgende skje: Jeg starter på skolen igjen, prøver, jeg får (forhåpentligvis) en telefon/mail fra Ibsenmuseet der se spør meg om jeg vil jobbe der og de jeg vennlig avslår og spør om de kan ringe meg igjen til neste år, Bømlo-, Fana- og nordmøre folkehøgskole ringer/mailer meg og sier jeg har kommet inn, og jeg avslår to stykker, prøver, russetid, eksamen, ferdig med skole, sommerjobb på Averøya, knatten, Kroatia, Folkehøgskole, ferie, folkehøyskole, vinterferie, og DA vil det være nyttårsrevy igjen! :D

Så vi leses om ikke så alt for lenge! (Det har jeg jo lovt dere!)
Fred ut!

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten