søndag 4. januar 2009

I <3 Patrick Wolf

Jeg glemte å si ifra om at det forrige innlegget mitt var nr. 180! yay!
I morgen er det skole igjen. Og for meg innebærer det å sitte i dag og forberede meg mentalt. Og også å skrive ferdig noe jeg skulle vært ferdig med for en stund siden. Jeg hadde ikke tid i romjula! Ja, vi skylder på det! (Darn you, spacewheel!) <- *Badabasssssh*

Altså: Nå driver jeg og setter sammen portfolioen i engelsken. Jeg har begynt å innse hvor teit dette året kommer til å bli. Masse stress. Pluss at jeg må få meg jobb, og PLUSS at jeg har meldt meg inn i elixia! Det er litt sykt. 

I dag sa teen min:
Bliss is a constant state of mind, indisturbed by gain or loss.

Liksom.. Say to the what? Jeg vet ikke hva en bliss er... Nå vet jeg det... NÆÆT
Men det er sweet chai, da.. ikke den vanlige, så den får lov.

Jeg har spilt gitar to dager i strekk, så jeg har litt vondt i fingre (og skulder) men fy søder, så god jeg er blitt (på å spille "fortapt", that is)!

Nå må jeg skrive om en bok jeg ikke er ferdig med. den var så kjedelig. Yay! Wish me luck!


Sånn har jeg det forresten:

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten