søndag 4. januar 2009

Listelistelissssssteee

Ok, jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: jeg elsker lister! Så her er en ny en: (Takk, Roida)

1. Liker du ost?
-Det finnes 1000 forskjellige oster.. døh.. Men ja, til vanlig er jeg glad i ost

2. Har du brukt heroin?
- Nai 

3. Eier du en pistol?
- Vannpistol? (:

4. Favorittsangen din?
- Akkuart nå: Augustine av Patrick Wolf. For noen timer siden var det "Fortapt" fra Mannen som elsket Yngve. 

5. Blir du nervøs før du skal til legen?
- Nei. Eller.. Ja, men så tar det så forbanna lang tid før jeg blir hentet, så jeg rekker å roe meg ned først. Dessuten er jeg litt lei...

6. Hva syns du om pølser?
- Mmm, grisetarmer stappet fulle av ku-innvoller! <3 

8. Hva foretrekker du å drikke på morgenen?
- KAFFE ! Jeg mener det, jeg fungerer ikke uten!

9. Kan du ta armhevninger?
- Ca 4 tror jeg. ^^

11. Hva er ditt favorittsmykke?
- Tommelringen min som mamma fikk av sin mormor(ish) og som jeg fikk av henne! Den er så kul!

12. Favoritthobby?
- Gitar muligens

13. Hva er ditt hemmelige våpen for å få en av motsatt kjønn til å like deg?
- Våpen? HAH! Jeg har sjarm! Holder masse! Pluss at jeg kan bende tommelen min bakover! Impressive!

14. Har du MySpace?
- Jeg tror jeg har profil der, men den er veeeeldig inaktiv

15. Hva misliker du med deg selv?
- Jeg er litt slem til tider? Og at jeg ikke kan synge! (DARN YOU!)

16. Mellomnavn?
- Følling, soon to be Regnbue! (H) 

17. Nevn tre ting som skjer akkurat nå?
- Jeg har en varm rispose på skuldern, sangen jeg hører på startet på nytt og jeg har vondt i nakken.

18. Nevn tre ting du nylig har kjøpt?
- Medlemskort på elixia, en pizza og sjokolade

19. Nevn tre ting du vanligvis drikker?
- Kaffe, te og... Kaffe...

20. Hva bekymrer du deg for nå?
-Pf, I have noo worries! 

21. Hva misliker du akkurat nå?
- At jeg ikke kan synge. Og skuldern min

22. Favorittsted å være?
- Averøya/Kr.sund, England, hjemme i senga og ute i skogen (alene)

23. Hva gjorde du sist nyttårsaften?
- Hadde først nyttårsforestilling og så på revyfest.

24. Hvor vil du dra?
- Australia, Egypt, Afrika

25. Hva vil du bli når du blir eldre?
-Lærer/skuespiller/guide på heltid

26. Eier du slippers?
- Jeg vet ikke egentlig

27. Hvilken skjorte har du på deg?
- En singlet... Og lusekofte <3 

28. Liker du å sove?
- Ja, menjeg liker ikke å stå opp. Morgenstund er tull i grunn

29. Kan du plystre?
- JA! Både med leppene og tunga! (H)

30. Favorittfarge?
- Svart. Svart som sjela mi. Eller grønn

31. Vil du være en pirat?
- Hvis pirat = Jack Sparrow /Elisabeth Swann i POTC så ja!:D

32. Hvilke sanger synger du i dusjen?
- Den sangen jeg har på hjernen.

33. Favorittjentenavn?
- Thale. Og Embla.

34. Favorittguttenavn?
- Storm, Ulv og Ravn. (Jess, barna mine vil ha dyrenavn!) Unntatt han som blir hetende Johannes da))

35. Hva har du i lommene dine nå?
- Et hull... Nei... Nøkler. Vil du hjelpe meg med å hente de?

36. Siste ting som fikk deg til å le?
- Mamma tror jeg. Eller Ronja.

37. Hvilken farge har du på gardinene på rommet ditt?
- Hos mamma er de hvite med blomster på, og hos pappa er de grå med sorte ruter.

38. Hva er den verste skaden du har hatt?
- Hjerneskaden min. Den er kronisk. Tsktsk

39. Liker du stedet du bor på?
- Mja, ganske. Det er dritfin utsikt her i hvert fall!

40. Hvor mange TV-er har du i huset?
-  Hos mamma: én, hos pappa: tre.  

42. Hvilken av vennene dine er stillest?
- Stillest? Kommer an på i hvilken setting. Om morgenen er det Chrisine. Definitivt.

43. Er noen forelsket i deg?
- Ikke som jeg vet om i hvert fall. 

45. Hva er din favorittbok?
- Eragon-firlogien, Gutten med den stripete pyjamasen

46. Hva er favorittgodteriet ditt?
- Lakris og likørsjokolade

47. Favorittlag innenfor sport?
- Burmas damelag i bridge

48. Hvilken sang ville du ha spilt i begravelsen din?
- En skikkelig morsom en i hvert fall!

49. Hva gjorde du klokken tolv i går kveld?
- så på tv. Dokumentaren om Def Leppard. Jeg elsker dem nå. Trommisen har bare én arm!

50. Hva var det første du tenkte på når du våknet denne morgenen? 
- Noe sånt som: Ugh, hvor mye er klokka? Hva gjør mamma her? Påkledd? Hun skulle jo gå rundt 10, jeg skulle stå opp halv 9! Shait.

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten