onsdag 5. november 2008

Sove nå

Det er nå 76 ish dager igjen til Bush går av, og JA, jeg gleder meg! Nå er klokka 3.57 på natta, og jeg er glad for Obama har nesten helt sikkert vunnet, og derfor blitt den 47. amerikanske presidenten. Nå gjenstår det bare at McCain kryper til korset og slikker skoene til Obama og inrømmer nederlaget, og at Bush holder en eller annen tale. Men- Hvor er han? 

Ikke noe stress ellernoe, han er jo bare den foreløpige lederen av verdens mektigste land, så det at han gjør som meg, ligger i sofaen med dyna på og dikker kakao, er ikke noe problem!

Jeg inngikk et veddemål om at hvis McCain vant, så skulle jeg bleke håret mitt, og siden han ikke gjorde det, så slipper jeg! yayzorz! MEN jeg skal skrive "Obama is my homeboy" i enten pannen min eller på en eller annen t-skjorte i morgen, det fortjener han!

Og bare en ting til: Jeg sitter og ser på NRK, og det virker som om IngerLise (er det ikke det hun heter?) har fått i seg et eller annet merkelig. Enten det, eller så er hun hyper. Hun sitter og smiler litt for seg selv hele tida, og virker litt useriøs! Det er litt gøy å se på.

Men nå er det masse pjatt i stedet, så jeg slår ihjel tid med å oppdatere meg om hvordan det går med min navnesøster Ragnhild på Jakten på Kjærligheten. 
Og så ser jeg på sånne filmer, da:

http://www1.nrk.no/nett-tv/usa08/spill/verdi/80169

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten