tirsdag 4. november 2008

USAvalget - Jeg gleder meg!


Nå er det ikke lenge igjen! I natt telles stemmene opp, og jeg skal sitte foran tven klokka 2 i natt! Noen som joiner? :D Finn ut hvordan du kan følge opp her

Alle som kjenner meg vet at jeg heier på Obama Men egentlig har jeg ikke peiling på hva de står for disse to, det jeg vet er at Obama er svart(døh), og det er positivt. Jeg vet også at han er demokrat, og at bestemora hans er død. Men jeg vet at amerika trenger en forandring, ikke en ny Bush, bare at denne nye Bush har vært krigsfange. Jeg mener... Bare se på fru visepresident, Sarah Palin: Hun er typisk hockeymom, javisst.Men hallo, hun kunne jo likegreit bli bytta ut med denne dama (McCain har jo brukt henne i sine taler):

Speaking of filmer: Her er noen slægere:

See more Sarah Silverman videos at Funny or Die

Og ja: Dette er min yndling:

3 kommentarer:

Inger K sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Inger K sa...

Jeg sitter oppe og ser på på TVstua sammen med mange andre! :D :P men er trøtt da, så holder nok ikke så lenge..
men kanskje jeg stikker innom i løpet av natta..:P men du... hvorfor står det "golden phoneie" eller noe med de uthevede bokstavene i det forrige innlegget ditt? :p

Ragnhild Regnbue sa...

jeg sitter i sofaen og dør av trøtthet:P Og du må lære deg å se forskjell på denne bokstaven:E og denne:X det er ikke så vanskelig! Og hvis du faktisk leser innlegget vil du skjønne hvorfor:P

Lesere

Bloggurat Blogglisten