lørdag 29. november 2014

I'm an Albatraouz

Nå er det under to døgn til oppgaven min og eventyr og sagn i tid og sted, og om tre dager er jeg ferdig med alle eksamenene mine (Har bare en til da hehehe... ex.phil.....he.)

Dette har vært andre natten jeg har sittet våken for å skrive, men det er jo ikke alltid like lett. I hvertfall ikke når jeg har en side igjen for å fylle kravet på sider, og er helt tom for ting å skrive om. Og Ex.phil... ikke la oss gå inn på det. Det tar jeg når jeg er ferdig med å skrive. For å holde meg gående har jeg fått i meg ALT for mye energidrikk, cola og sjokolade med gojibær. Dritdigg, men ikke for kroppen. Slanke meg kan jeg gjøre på nyåret! (Gud, gruer meg til å dra på Elixia 1 Januar...:( )

I stedet for å skrive i natt bestemte jeg meg for å lære litt magi, så nå har jeg lært meg tre korttriks, og kan i hvertfall ideen bak ca. 12 magiske triks, men jeg har ikke fått gjort noe med de ennå. Si ifra hvis du vil bli blåst bort av mine magiske korttriks da!

Dagens (og nattens) soundtrack er en litt overraskende sang, men hallo jeg bare elsker den for øyeblikket:
 

Skulle ha tatt min daglige selfie og lagt ut her, men jeg har akkurat dusja og sitter så og si naken, så dere får bare bruke fantasien! (Mind you: Jeg har gått opp fem kilo fordi jeg ikke har spist studie-korrekt mat siden sommeren!)

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten