onsdag 19. november 2014

FORDI ALLE LURER PÅ DAGEN MIN

Okei. Her er en kjapp oppsummering av dagen min til nå.
(Det må legges til at jeg ikke jobber fulltid og ikke har noen forelesninger lengre... Og at når jeg har PMS får jeg aldri sove)

Mandag:
23.30: Tenker på å legge meg
00:15: Legger meg
00:16: Blir lys våken
00:18: Begynner å tenke på alt jeg skulle ha gjort
01:00: Tenker på eksamen og at det bare er to uker til
01:00: Synes det er gøy å pirke borti Anders som sover så han rykker til
04:00: Tenker fortsatt på eksamen, spiller Plants VS Zombies 2
04:30: Sovner.

Tirsdag:
09:00: våkner
09:04: sovner igjen
12:45 :Våkner igjen og står opp
13:50: Drar til Blindern, henter et par sko på Posten
15:30: Drar hjem igjen fordi jeg ikke får konsentrert meg
19:00: Svir middagen min
21:00: Har skrevet ca. 1.5 side
22:00: Hører på Hakuna Matata på Norsk, innser at jeg ikke husker hele teksten, repeat til jeg husker den. Danser i sofaen
04:00: Har hatt masse pauser i skriving, setter på Les Misérables
05:40: Ferdig med Les Mis, har grått masse
06:00: Blogger, hører på soundtracket til Frozen, merker at oppgaven min blir mer og mer satirisk.

Tirsdagens mat:
Frokost: en banan, en flaske pepsi.
Lunch: Dagens meny på Japon Sushi
Middag: Bittelitt svidd viltgryte

Resten av tiden: Masse tyggis, nesten en hel pose saltstenger (immer dabei!), en del nonstop, tre enegridrikker, en god del Snack a Jacks, en banan til, en brødskive med ost. Jeg tror brødet begynner å bli muggent. Og en rull med Rock n Rull.

Jeg tror jeg skal dra en tur på treningssenteret på torsdag.
Her er et bilde av en lama.



Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten