tirsdag 14. september 2010

Sånn har min søster det

Siden jeg er så dårlig på å blogge om meg selv (jeg er syk igjen, hurra, og så har jeg fått meg ny data som ikke monger, og en ny jakke fra fretex <3) så tenkte jeg å dedikere et innlegg til søstera mi, siden hun ikke blogger lenger.

Inger er i Australia et halv år nå, hvor husker jeg ikke, men det er varmt der og mange kenguruer, koalaer, cocaberry-fugler og sitrontrær i hagen.

Her er Inger og en hund.

Her er ryggen til Inger.

Her er Inger på tur.

Her er Inger og en bil som har kjørt seg fast.

Her hopper Inger.

Her får Inger bomull til å hoppe.

Her er Inger i en bil sammen med en creepy fyr med vannflaske og kamera.

Og her har Inger akkurat spist sitron fra sitrontreet i hagen.

Og dette er den siste kommentaren Inger skrev på statusen sin på Facebook:

Wow, sitron er tydeligvis stikkordet her paa face! Hm..Stuart? Frukthage? Ikke sett noen av dem jeg...men de har sitrontre i hagen hos de jeg bor hos, helt fantastisk, gaar og spiser hele dagen. Godt for magen! Njah. Ja, jeg har det fint! :D Sliten etter aa ha faatt det meste av outback-Australia inn med teskje paa under en uke, men koooser meg! Hort dere har hatt fin host i Volda? Det misliker jeg isaafall ganske mye ;) Jeg vet faktisk ikke Bjorn Olav..du kan jo plante et sitrontre og se hva som skjer? Du faar tequila gratis av meg hvis du faar det til :p Sukkerror skal bli.

Hun har det sikkert helt fint!

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten