tirsdag 18. mai 2010

Livet etter livet

Nå er klokka 11:18, og jeg ligger  senga og knasker potetgull.

Sånn går det når man har ferie fra folkehøgskolen. Jeg sier ferie fordi jeg skal tilbake dit neste år, selv om det ikke blir helt det samme. Det vil bli nye mennesker, nytt miljø, noen nye lærere og en helt ny opplevelse.

Det var veldig trist å forlate fana, og de siste dagene har gått veldig treigt. Jeg har vært på Averøya og feiret 17. mai i oslo. Men det er likevel ikke det samme som å våkne 8, spise frokost halv 9, ha morgensamling 08.40 og ha time frem til klokka 3. jeg får prøve så godt jeg kan å underholde meg selv de neste to og en halv månedene, men det blir nok vanskelig. (Hvis jeg ikke har vært ute av huset på én uke må noen dra meg med ut!)

Og nå er klokka 21:28 og jeg fikk aldri posta dette innlegget fordi jeg var i forgnerparken og grilla

Jeg liker ferie

IMG_5010 Hei, her skal jeg ikke jobbe i år! Savn

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten