torsdag 8. april 2010

En innlegg jeg skriver bare fordi jeg føler jeg må, noe som gjør det til et skikkelig kjipt innlegg.

Hei, nå er jeg tilbake.

Siden sist har der vært påskeferie. Jeg ville ikke hjem, så jeg ble med Martine til Verdalen i stedet. Det endte opp med at vi dro til Sverige og kjørte snøskuter og drakk god øl i stedet, og jeg skal ikke klage!
Men jeg ble veldig glad for å komme tilbake til Fana! Har savnet senga mi, rotet mitt, og ikke minst alle de fine folka!

Det er egentlig ikke så mye spennende. Jeg har veldig vondt i ryggen for tida, så jeg har fått sett masse på How I Met Your Mother, jeg har fått (låne) briller, så nå ser jeg bra, og ikke minst bra UT. haha.

Og så har jeg ryddet. For Tonje har flyttet ut, og jeg har alenerom. Det ser awesome ut her nå! (bilder en annen gang sikkert lol)

Her får dere noen random bilder fra da vi hadde pøøshbod på skolen. Det var awz.

 

Bilder//Stian TB Olsen, henta fra hjemmesida til fana

klemz 

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten