lørdag 6. februar 2010

Jeg har blitt ganske vant til lyden av lysbildescannerene nå; den litt klagete lyden av en motor som hater jobben sin.
Det er jo ikke akkurat verdens vanskeligste jobb jeg har, å sitte på en stol og surfe på facebook og innimellom mate en maskin med lysbilder og banne litt når noe går galt (igjen). Jeg har masse kaffepauser, og tilogmed en egen kaffeservitør innimellom! Jeg kan se på TV og jeg kan ta meg en tur inn på soverommet hvis jeg føler for det.

Men jeg merker jeg får vont i ryggen av å sitte på samme stol hele dagen, jeg merker det ikke hjelper energinivået mitt noe særlig heller! Jeg merker jeg blir litt kvalm av å ha tilgang til masse kaffe, egg og non-stop (ikke sammen, selvfølgelig!), og jeg merker at jeg blir litt sinna når den ene maskinen klikker igjen!
Jeg er jo ikke vant med dette lenger, jeg pleier jo å sitte i sofaen på Fana med en snuggie, en kopp te, en god bok og ei god venninne som ligger på magen min og halvsover! DET er terapi, det!

Herregud, hvordan skal jeg greie meg når jeg er ferdig på Fana? Forhåpentligvis blir jeg miljøarbeider neste år, men etter det er jeg helt lost!

1 kommentar:

mams sa...

hallo? du har jo meg ;-)

Lesere

Bloggurat Blogglisten