fredag 5. februar 2010

:)

Jeg pleier egentlig ikke å ta imot bloggutfordringer, men denne gangen har jeg så lite å gjøre. Dessuten var det Ingvild som utfordra meg!

Utfordringen går enkelt og greit ut på å fortelle 7 ting om deg selv, og så utfordre 7 andre. Jeg gidder ikke utfordre fler. Hvis du vil, utfordrer jeg deg. (:

  1. Jeg er vegetarianer, og har vært det i snart 7 år.
  2. Jeg er egentlig litt glad i mote. Men det er det ikke så mange som vet tror jeg.
  3. Jeg har jevnlig drukket kaffe hver dag siden jeg var liten. Men nå har jeg drukket mye te i det siste. Mest fordi jeg er forkjøla nesten hele tida
  4. Jeg er veldig glad i å synge
  5. Tom Waits, Beatles, Regina Spektor og SMK er 4 band/artister jeg ikke kan leve uten
  6. Jeg ville bli arkeolog lenge, men nå vil jeg bli skuespiller. Hvis det går skeis er lærer også et alternativ
  7. Jeg er håpløs

Koz og klemz

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten