mandag 11. januar 2010

Karma

Karma is a word meaning the result of a person's actions as well as the actions themselves. According to the theory of Karma, what happens to a person, happens because they caused it with their actions.

Karma is about all that a person has done, is doing and will do. Karma is not about punishment or reward. It makes a person responsible for their own life, and how they treat other people.

4
Jeg veit ikke om det egentlig er karma eller ikke, men jeg liker å si det er buddhistenes feil at jeg i dag har drukket 10 STORE kopper te, og av den grunn nesten alltid er tissetrengt.
Jeg liker å si det er buddhistenes feil at jeg mister stemmer DAGEN før jeg og Line skal fremføre “mens vi venter på Godot” igjen, og to dager før vi skal ha huskonsert der jeg synger på 6 av 8 sanger.

Jeg skylder på buddhistene for at jeg i det hele tatt mister stemmen, jeg som til vanlig snakker som en foss!

(Selv om jeg innerst inne veit det er min feil)

Tekst// Wikipedia
Ph// privat

1 kommentar:

mams sa...

og jeg som alltid har trodd at alt har vært MIN feil! ta ikke det fra meg, da :(

Lesere

Bloggurat Blogglisten