tirsdag 12. januar 2010

:(((

I dag har jeg lov til å klage. Jeg samler sympatipoeng som jeg kan bytte mot en stemme og en smertestillende.

Jeg HATER å være syk! Jeg hater å bare ligge i senga, jeg hater å innse at jeg snart ikke har fler halstabletter igjen, jeg hater å ikke kunne snakke, jeg hater å ha vondt i hodet, og snart blir jeg lei av å høre bassen til Marius. (Nei, der gikk han, gitt!)

Jeg har fortsatt ikke så mye stemme igjen, og attpåtil har jeg nå vondt i hele kroppen, sånn som man gjerne har når man har influensa. Men jeg ber til julenissen om at det ikke er det!  *bank i bordet*. Så i dag har jeg ikke gjort så mye annet enn å drikke te, sove og spille sims. Vi fikk heldigvis utsatt stykket vårt, for læreren vår er også syk.

Men det er altså fortsatt huskonsert i morgen, og jeg tror kanskje jeg dør. Men frem til da skal jeg ligge så mye som mulig rett ut i senga og høre på disse sangene på Spotify.IMG_4433 Ph// Priv

2 kommentarer:

Hege sa...

Sympatipoeng er herved sendt!

mams sa...

ett poeng fra mams også herved!

Lesere

Bloggurat Blogglisten