lørdag 23. januar 2010

I dag er det Lørdag

Ja, altså, nå har det vært masse klaging og sutring fra min side her på denne bloggen.

Og nå er jeg ferdig med det.

I går var det Fredag, og i går var vi på Company, en musikal om en 35 år gammel mann som ikke har giftet seg ennå og som ikke greier å blåse ut lysene på kaken sin, om 5 vennepar som alle er ulykkelig gift men som allikevel elsker hverandre og om New York.
I dag er det Lørdag, og på lørdager gjør vi ingenting. Eller, det er studiemesse på skolen, men det gadd jeg ikke, da jeg har alle seminarene jeg trenger og ville sove lenge. eg fikk sove helt til Chris sendte meg melding der hun klaget over hvor mye kjøtt moren hennes kjøpte i Sverige! Jeg spiste noen JellyBeans, og begynte på morgensamlingen min.

I dag er det Lørdag, og vi gjør ingenting, og det skal jeg nyte til det fulle!DSC_0304Forresten, jeg gikk catwalk i går i egensydde klær. Smud

1 kommentar:

Anke sa...

Virkelig smud! Jeg vurdere å se den musikalen forresten...er den å anbefale? Litt kryptisk informasjon på den fronten føler jeg ;)

Lesere

Bloggurat Blogglisten