søndag 22. november 2009

Hei!

Nå tenkte jeg det var på tide å skrive noe igjen. Men jeg er litt lei, for jeg sitter på datan til Iselin, og hun har så teit tastatur.

I det siste har det skjedd mye, men ikke noe på samme tid. Det er det flotte med folkehøgskule. Det som har skjedd er at jeg har hatt kjøkkentjeneste. Det innebærer at jeg og to andre slaver rundt på kjøkkenet og dekker på/rydder av etter måltidene. Det er helt ok egentlig, jeg står bare ved oppvasken og lasser inn/ut, og det i seg selv er ikke så ille. Men jeg vil være raskt ferdig, og i alt stresset som bygger seg opp rundt dette har jeg, i løpet av uka, knust to tallerkner, kutta meg opp på en av disse, stukket meg på en gaffel, skåret meg på en kniv og brent meg på samtlige stabler med varme asjetter.
Men ellers er verden fin!

Vi har vært på studieturer, og Drama/Teater dro til Praha, der jeg også fikk min omtalte piercing (Hei, Morfar! Jeg er flink og renser og passer på!) og en liten svineinfluensa. nøffnøff!

Tilbake til Fana: Kjøkkentjeneste, min roomie har besøk (jeg overnatter hos Iselin), jeg har tusla rundt i Japanhagen og blitt bestevenn med Tom Waits igjen. (Vi har hatt en liten ubetydelig pause, no biggie)

Det blir ingen bilder i denne posten fra nærmeste tid, men her er noen bilder fra Praha. Hurra!



Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten