søndag 13. september 2009

I natt drømte jeg at vi fikk fiskehoder til middag. Det var utrolig mye kjøtt på de.

 

I går var ca. alle ute på byen. Med alle mener jeg ikke alle de jeg henger med, jeg mener at av de 97 elevene det finnes på denne skolen var det 10 som var igjen.
Jeg var en av disse. Det var egentlig helt greit. Jeg er for tida plaget med ryggvondt, som utarter seg til hodepine, så jeg har fått min dose rus via paracet for en stund fremover.
I stedet for å rave rundt på byen blåste vi såpebobler og spilte hjemmelaget risk, og jeg og Anette vant egentlig! (i hvertfall over Stian) Og attpåtil gikk jeg og Katarina ned på elevkjøkkenet og sa klart ifra at “vi er ikke morra di! Vask opp din egen oppvask og RYDD ETTER DEG!”

IMG_9550IMG_9551IMG_9555IMG_9607IMG_9614IMG_9612IMG_9615IMG_9617IMG_9567IMG_9593

Nå er klokka 12.30 og det er middag om halvannen time. Så jeg tror jeg stikker opp i peisestua og ser om det er noen som har våknet.         

1 kommentar:

Thea Marie sa...

Folk klarer ikke dette med å rydde i år heller nei? stian! husker det riskspillet, spilte det aldri selv da.

Lesere

Bloggurat Blogglisten