søndag 20. september 2009

Elevkveld

I dag hadde vi elevkveld! Det vil si at linjen planla en helaften for de andre på skolen. Vårt tema var Amerika på 60-tallet med en liten tvist.

Det hele startet med hamburger og koselig musikk på Betty’s Diner. Jeg har vært med på å lage hamburgere til 100 stykker. Fy faen.
Det morsomme skjedde da alle var ca. ferdige å spise, da kommer jeg, i rollen som Betty, stormende ut og faller død om på gulvet (Jeg hadde blodkapsler og sånn, det var sykt tøft!) og så kommer da spørsmålet opp: Hvem drepte Betty?
Var det dattera hennes, Patsy? Eller kanskje det var erkefienden Don? Hva med lånehaien Charlie? Eller noen helt andre?
Vi delte da opp folk i grupper, og de gikk på forskjellige poster der forskjellige scener ble utspilt på stilige måter, og tilslutt skulle de da gjøre seg opp en mening om hvem som var morderen.

På et utrolig vis fant alle gruppene ut hvem det var. Det var litt fordi vi var så redde for at ingen skulle finne ut av det at sporene ble litt tydeligere. Sekretæren til Don, som var forelsket i Dons sønn, forgiftet noe sjokolade som skulle sendes til Patsy, hans kjæreste og Bettys datter. Men den kontrollgale mora tok sjokoladen fra Patsy og spiste den selv. Damdamdaaam!

Bilder kommer senere, jeg fikk dessverre ikke tatt noen selv!

Nå ligger jeg i senga og dør igjen. Jeg har blitt syk, og ligger nå med hodepine og et tett høyrenesebor, hurra.

Dette er forresten Mikkel. (Si hei, alle sammen!) Mikkel syntes det var så kjipt at det ikke sto noe om han på bloggen min, men nå gjør det det!
Mikkel kommer fra Porsgrunn, men han vet hvor Hovseter ligger ca. I tillegg husker han bursdagsdatoen min, og kler sleik. Men han er ikke så veldig glad i Beatles da.
Mikkel får sjeldent post. Så hvis noen føler for å sende Mikkel noe, så kan det sendes til

Mikkel Walle
Fana folkehøgskole
Mildevegen 190
5259 Hjellestad

Da blir han nok glad.

God natt!

3 kommentarer:

mams sa...

dakar :((( MEN hva ønsker man seg til bursdagen sin??? har forresten storesøstra og lillesøstra di på besøk i helgen ;)

Anonym sa...

Haha, du hadde faktisk meg med i et innlegg også :D cooool :)Get well soon! -Mikkel

Anke sa...

Hei Mikkel! Hyggelig å hilse på! =)

Lesere

Bloggurat Blogglisten