lørdag 26. september 2009

Counting

Nå holder jeg på å tisse på meg!

Litt fordi kaffe og te er vanndrivende, men mest fordi det bare er 7ish timer til bursdagen min! :D:D:D
Jeg har på følelsen at dette vil bli en av de bedre bursdagene, selv om jeg bare blir 19.
Bare se for dere dette: Gode venner, øl, bursdagskrone, gaver, Bergen by night, masse facebooknotifications, mange meldinger, noen telefoner og mange klemmer!

Jeg blir aldri lei av bursdager!

Nå har jeg fått pakke hjemmefra, og i den var det mange fine ting. Blant annet nytt sengetøy, noen gaver (som jeg gleder meg til å åpne opp), kaffe, hostesaft (Jeg har sovet i 11 1/2 time i natt, uten å våkne en eneste gang! Første gang hele uka det!), skrivepapir og et superdigg skjerf! Tusen takk, mamma og pappa (og mormor/morfar for medisinene!)

Siden sist:
-Blitt med i filmklubben, så nå har jeg sett kultfilmene Boss Nigger, Barbarella og Pink Flamingos
- Sett Lasse og Geir (FANTASTISK!)
- oppdaget merkelige blåmerker på lårene (Viste seg å være fra handjivinga)
- blitt litt sykere
- blitt friskere igjen
- Fått vondt i ryggen igjen
- Spilt kort
- Spilt bordtennis
- rydda
- Savnet oslo litt
 IMG_9330Random bilde: Soloppgang en fin morgen (bursdagen til mamma). Jeg bor i bygget til venstre!

SNAS

2 kommentarer:

mams sa...

fine fine bursdagsmorgenen :)

Thea Marie sa...

Filmklubb!

Lesere

Bloggurat Blogglisten