søndag 27. september 2009

Børsdæææj

OK, legg godt merke til publiseringsklokkeslettet for denne posten. 08.38 er klokka i skrivende stund i hvertfall!

DET er sykt det! Jeg er våken nå! Men det er jo bare fordi jeg har bursdag i dag! :D Jeg greier aldri å sove lenge på bursdagen min! Selv om vi var seint på byen i går og det er drittvær ute! Men da rekker jeg i hvertfall søndagsfrokosten for en gangs skyld!

Jeg må inrømme at det var litt rart å våkne opp i dag og ikke få frokost på senga. Det er egentlig rimelig trist. Men jeg overlever selvfølgelig! Jeg kan sette en kopp kaffe ved siden av senga mi og legge meg igjen, så får jeg ca. samme feelingen!

Det var bare det jeg skulle si, gratulerer med dagen til meg, og ha en fin dag der du er!brusdag

3 kommentarer:

Anonym sa...

kjære ragnhild...
min favorittblogger,
min favorittsommergjest...
min... ja helt enkelt min favoritt!

tre miljarder gratulasjoner på bursdagen din!

en virtuell kaffekopp och en nydelig spacekake får du her!

Tore sa...

Kjære Langemin! Gratulerer med dagen! Forresten tremilliarderogEN gratulerer! Det som er dumt med at du er så langt borte, er at heller ikke jeg får kaffekoppen min så tidlig som jeg egentlig trenger... Men nå er det snart høstferie - så da blir det bedre da... Stor klem!

mams sa...

mamma sier også gratulerer til en av sine absoluttallerbestefavorittkjæreste døtrene sine! og kaffe på senga skal du få når du kommer hjem!! tremilliarderogTO...hehe GID

Lesere

Bloggurat Blogglisten