onsdag 12. august 2009

Nå har jeg vist min pupp, så nå kan du vise din!



Hei, Ragnhild!
Hei, interaktive meg!
Har du det bra?
Jada, kjempebra, jeg er trøtt, og stortåa mi sover!
Feeett! Hva har du gjort i dag?
I knooow! Jeg har gjort noe jeg også gjorde i går og skal gjøre i morgen. Så det får du vite i morgen.
Åh, Ragnhild! Ikke hold meg sånn på pinebenken!!!!
Ok, jeg har sloss om heroin, snikfotografert kjendiser, skrevet "vask meg" på siden av en politibil og sølt til en dress. You add the numbers!
Takk, nå følte jeg meg opplyst og smart!

Ok, 'nøff tull nå.
Dette er egentlig 3. innlegget jeg skriver i dag, og det er like før jeg kaster datan min i veggen pga det. Nå er jeg så gammeldags at jeg faktisk logget inn på blogspot.com for å blogge derfra. Før har jeg brukt Windows Live Line Writer, (som forøvrig eier bestemora di!) men nå har både det og msn klikka.

Det første innlegget jeg skrev var i hvertfall langt og sørpete og handlet bare om hvor redd jeg er for å starte på fhs. Likesågreit at det ikke ble posta lix. Og innlegg nr. to var egentlig bare skrevet for å si at innlegg nr. en ikke ble til allikevel.

Som dere sikkert har skjønt er jeg ikke så glad i bilddagboken for tida. Det har noe med at datan min er helt downs og ikke skjønner bildeopplastingsprogrammet de bruker på den siden, noe som gjør at jeg må bruke steinalderversjonen. Karmaaaaaaa.....Men jeg skal legge inn EN DEL bilder fra ferien (fram til i forigårs da) og forklare litt hva jeg har gjort på facebook!

Her er et fint et i hvertfall:




1 kommentar:

Cassiopeia sa...

for ett flott bilde:D

Lesere

Bloggurat Blogglisten