lørdag 29. august 2009

Fana er en frilynt folkehøgskole, for når du sier Fana høres det ut som Faan’a!

Nå har jeg vært på Fana nesten en uke, men det føles som om jeg har vært her i flere uker, for ikke å snakke om år! (Eller, kanskje ikke så mye da)

Vi har hatt en veldig spesiell uke, for det er mye som skal på plass før vi egentlig kan føle oss “hjemme” her. Men jeg føler meg veldig hjemme her, jeg! Det er egentlig bare som en laaang leir!

Til nå har vi hatt masse infogreier, og selv omjeg ikke alltid er like tilstede når de forteller om ting jeg bør vite, er jeg sikker på at dette er noe jeg kan bli vant til etterhvert.

Jeg har opplevd så sykt mye, og fått så gæærnt mange nye venner!
… Fun fact: Det er faktisk folk som aldri har hørt om Scrabble! Gærne folk

Vi har gigaTV her! Og masse plass i soffan! Så i går satt vi en del folk og så på THE THING! (DEN kultklassikern!) Som egentlig skal være en skrekkfilm fra 80-tallet, men for å si det sånn lo folk av latteren min (igjen). Bare se på dette, da! Dette er altså hodet til en fyr som ble besatt av et monster. Da resten av kroppen egentlig er død, finner hodet det for godt å rive seg av og flykte. Med edderkoppbein. Jeg lo så jeg nesten tissa på meg!

Ellers har vi gjort masse annet gøy, spilt gitar på gresset og spilt bingo. (uten å vinne)

Jeg legger ut bilder på facebook etterhvert. Stæi tjund!

IMG_8873Dette er forresten Line, hun er fra Averøya!

1 kommentar:

mams sa...

ja bare legg ut bilder på facebook du vennen, for nå er jo jeg også der :)))) fått masse nye venner bare ila formiddagen, moro! for øvrig deilig å høre at du har det bra, men hadde ikke forventet noe annet ;-)

Lesere

Bloggurat Blogglisten