fredag 17. juli 2009

Jag är inte svensk, jag är bara sjuk!

Hej alla!

Pga. de siste dagenes mange hendelser og forvirringer har jeg fler ganger tatt meg selv i å både tenke og snakke på svensk i dag. Det er litt gøy.
I dag jobbet jeg igjen, senvakt, heldigvis! Jeg skulle sove til halv ett, men gjett om mora til Håkon ringte meg med en feiltagelse ti over halv 12 og vekket meg da? Jeg tror jeg hørtes ut som en litt gammel og full sjøulk da jeg svarte med grums i halsen og grøtstemme.

Men jeg våknet da! Og uten feberen jeg hadde i går, heldigvis (Selv om den har kommet litt tilbake nå). Men stemmen var forsvunnet, og jeg fikk gode assosiasjoner til stemmen jeg hadde under russetida, nemlig stemmen til en sexy 80-åring som har kjederøyket siden hun sluttet å die. Tenk deg hvor sensuell jeg må ha virket der jeg sto og guidet på engelsk! Jeg manglet bare den røde paljettkjolen og det overnaturlige lange munnstykket, liksom!

I dag var det også konsert i kirka, jeg dro hjem før den startet, men jeg fikk hørt mye på oppvarmingen, og de virket sykt flinke! Masse morsomme instrumenter! Og det var faktisk mulig å guide på minst tre av melodiene de hadde, jeg prøvde!

Nå har jeg en avtale med senga om en time siden, for i morgen har jeg tidligvakt, og selv om halsen er bedre nå skal du ikke se helt bort ifra at den kommer tilbake i være tilstand i morgen!

God natt

IMG_6130 legger ved et bilde som skulle ha sett sånn ut:IMG_6137

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten