fredag 10. juli 2009

If there is trap set up for you in every corner of this town…

Morn!

Ikke mye har skjedd, jeg har kommet meg ut i byen en gang, det var kjempekoselig. Og så har jeg fått meg ny hobby, nemlig strikking! Jeg er egentlig litt flink!

I morgen skal jeg jobbe litt, for så å dra til flyplassen med Bestemor! Vi skal nemlig til Sverige i overimorgen, men først skal vi ned til oslo for å overnatte hos pappa. Tenk da, hele storfammen skal til Sverige! Jeg gleder meg masse! Vi skal konfe og feire bursdag og kose oss enormt! :D

MyImage(4)Dagens bilde er fra Kristiansundferga på vei hjem fra Kr.S. Det er så koselig der!

I det siste har jeg sett Wristcutters: A Love Story minst tre ganger. Jeg blir aldri lei altså! Og på toppen av alt er Patrick Fugit med i den, han er verdt det i seg selv! Og så er det en så fin sang i den filmen! Fine teksten <3


Gogol Bordello – Through the Roof 'n' Underground

Det blir lite med bilder på bilddagboken merker jeg, men jeg kan ikke så mye for det. Bare ta og sjekk innom innomellom, så kan det hende det  ligger noe nytt der! Skikkelig julekalenderish føler jeg!

Natta alle mine søte små. (Haha)

bilddagboken

2 kommentarer:

edelweiss sa...

vet, tusen takk

K sa...

hej! jag fann din blogg genom ingers, för hon gav mig sin på färjturen! och nu vet du vad min blogg heter också: upwards-onwards.blogspot.com

ha det fint!
karin

Lesere

Bloggurat Blogglisten