søndag 7. juni 2009

Nedtelling

Ok, jeg gidder ikke å bloge så mye for dagen. Men det er fordi jeg er trøtt, har hatt for mye fri og er skikkelig sinna på halsen min som enda ikke er frisk.

Men da kan jo dere få del i den lille gleden jeg føler nå, for i dag er det nemlig bare

  • 4 dager til jeg skal spille på Det Norske Teater
  • 10 dager til muntlig eksamen (ja, jeg gleder meg!)
  • 15 dager til jeg begynner å jobbe
  • 80 dager til jeg skal til London med Chris
  • 76 dager til jeg begynner på Fana FHS
  • 111 dager til bursdagen min
  • 196 dager til Chris (og Håkon) har bursdag (Og da har jeg juleferie! :D)

Og det er vel egentlig det! Men jeg gleder meg.
Det bør dere og!

DSC00646

Slenger med et bilde av Ronja. Sånn sover normale hunder!

2 kommentarer:

Håkon sa...

Likte bildet av Ronja, balder sover også sånn iblant, så det er heeelt normalt!;) hvem sin seng er det?^^

ebeth sa...

og omtrent trettitre dager til du skal besøke tanta di! ikke glem det da! :)

Lesere

Bloggurat Blogglisten