lørdag 27. juni 2009

Litt forsinka…

Hei, jeg fikk ikke blogget i går. Det orket jeg simpelthen ikke!

For i gård hadde jeg fri! Først ble jeg brutalt vekket av Øystein, som ville ha meg med ned for å bade halv 10, og det er tidlig! Men jeg ble da med, og vi hadde det gøyalt. Jeg var seff først uti! Og så dro jeg på ABC-senteret for å kike litt, for det gjør jeg alltid når jeg er her, selv om det nesten ikke er noe spennende der…Og da ringte Bestemor og sa at vi hadde blitt invitert til Tante Randi på middag, og a sa vi “PyttPytt” og kjørte de 10 milene til Misund. Det badet jeg igjen, og det var KALDT!

Så kjørte vi hjem igjen, jeg kjørte og! Og vel hjemme står Onkel m/ unger og skal ned og bade igjen, og seff ble jeg med! Jeg og Øystein fikk oss en liten svømmetur da vi oppdaget at noen hadde knabbet surfebrettet og lagt det på et berg et stykke bortenfor. Vi skrev FU drittunger på berget og padlet tilbake. Nå er jeg sterk i armene ass! (haheheha)

I dag har jeg forsovet meg, jobbet alene, drukket masse te og kaffe, handlet to CDer (Savoy og Bjørn berge, førstnevnte var best) på slump og masse spenner! Men har dessverre ikke tatt noen bilder, dere får kose dere med gårsdagens. IMG_5311

Tante Randi og Hanna. (Jeg skulle vel egentlig lagt ut bildet der jeg tar salto, bare for å briefe litt, men dette var mye finere syntes jeg! Det andre ligger uanz i bilddagboken min da.)bilddagboken

1 kommentar:

Randi A sa...

Tusen takk for hyggelig besøk, vennen. Regner med at vi kommer en tur oppover på mandag, eller kanskje i morra kveld. :-) Snakkes!

Lesere

Bloggurat Blogglisten