tirsdag 19. mai 2009

Femton sekunder av allt

Russetida er over nå, merker jeg. Jeg vil prøve å finne tilbake til gamle rutiner. Jeg prøve i hvertfall, men sov likevel til halv 2 i dag. Men det har jo noe med å gjøre at jeg hostet i hele natt.

Jeg har begynt å perle igjen, for nå har jeg kjøpt en ny kjole, og må jo ha et smykke osm mætsjer! Hallo lixzx! Neida. Men det er gøy å perle. Jeg har mange fine ideer.
I morgen har jeg fri, for da har andre matteeksamen. Dagen skal jeg bruke på å endelig få ryddet rommet mitt(Det ser seriøst ut som om noen har sluppet løs en veldig sinna tornado der inne for så å la en hyperaktiv 5åring herje fritt etterpå. No kidding!), høre masse på Beach Boys, perle litt og kose meg i sola sammen med Ronja. Og kanskje tilogmed gidde å gå ned til ICA og hente pusefleecen min. We’ll see.
(Kjenner jeg meg selv rett vil jeg nok ende opp med en gitar på fanget og perlene foran meg mens alt det andre er glemt)

Jeg har maaaaasse fine bilder fra russetida som jeg vil vise dere, men jeg tror mobilkabelen ligger på rommet mitt. Nuff said. Men jeg kan bryte litt copyright og legge ut andres bilder, så kan dere få en liten idé av hvordan det var!


Litt forklaringer av bilder:

1. Meg og Ibsen seff!<3
2, 3 og 4. Overnatting i skolegården og dagen etter
5, 6 og 7. Rullings med vanen, tissepause og i bilen
8. 17. mai! :D:D:D

Kan noen forresten låne meg Bob Hund-CDer? Plzkthxbye

(Jeg har vel egentlig sluttet med musikkvideoer på bloggen, men denne er bare så fin at jeg måtte!)

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten