tirsdag 21. april 2009

Russeh…

I dag starter russetida (Jo, Christine, den GJORDE DET!) og vi vrengte bukser etter 1. time. Klassen vår har masse deilige bein, må jeg si! Grr

Selv om buksa gnager litt, har jeg gått rundt med den i hele dag, stolt som en h*ne. Men selv om jeg gikk forbi to barnehager og en skole, var det ingen som reagerte!!! )))))))): ////Cut
Neida, men det var litt kjipt. Jeg hadde liksom venta meg 20 unger som bare “OMG! KAN JEG FÅ RUSSEKORT????? :D:D:D:D:D” og så får jeg de til å danse elns før de får. Jeg har god tid.

Men jeg har gitt ut noen kort, da! Ett av hver til kantinedamene, ett av hver til naboen min, Hedda (Hei, Hedda! :D) , tre til naboene mine hos pappa, og et til hver av tre brødre som bare “Hæ? Er det deg???”
Jeg har plenty av russekort hvis du vil ha, altså! Bare ring!

(Og jo, jeg hadde norsktentamen i dag.)

1 kommentar:

Imlebimle sa...

JEG VIL HA RUSSEKORT! KAN JEG FÅ RUSSEKOOOOOOORT?! :D:D:D:D:D:D:D:D (sånn istedenfor alle barna:))

Lesere

Bloggurat Blogglisten