søndag 8. mars 2009

Blubb blubb

Ja, altså, jeg var hos Johanne i går, og greia er at hun har gullfisk. Den heter Arne, og jeg ble skikkelig glad i den! Så nå vil jeg også ha gullfisk! Den skal hete Alfred. Men dette har jeg jo skrevet om før.

Den skal nemlig bo hos mamma i den gamle kaffekanna vår, og så skal den stå på pulten min og heie på meg hver gang jeg skal rydde rommet eller hver gang jeg skal gjøre lekser! For når det står en fisk der, så må jeg jo holde det ganske ryddig rundt han! Og ifølge Johanne er det ikke så sykt dyrt heller, kanskje ikke mer enn 100 kroner uten bolle, du kjøper litt sand og en plante, og en fisk. Ikke mer. 
Og et siste argument for at jeg skal få meg gullfisk: De driter (=shit på engelsk), ergo SHITFISH!:D

Mine tre fremtidige venner: Arnstein, Alfred og Fridtjof

2 kommentarer:

Katta sa...

HAHAHA!! Nå vil jeg også ha gullfisk :P

mams sa...

disse argumentene var NESTEN overbevisende, lille venn ;-)

Lesere

Bloggurat Blogglisten