mandag 9. mars 2009

Aoaoao!

I det siste har jeg hatt skikkelig vondt i ryggen, men i det siste har det gått opp i skulderne, og spesielt i den høyre. Jeg har funnet ut at det knaser i den når jeg beveger den, så jeg har det litt gøy.
Men takket være Christine og Johanne, så har jeg nå et gavekort på 400 kr. på Colosseum spa, som jeg skal bruke i løpet av uka. Hihi!



Jeg sitter nå og ser på Sex and the City mens jeg har "welcome to the machine" på hjernen. Fine sangen <3 
Christine mener forresten at jeg ikke skal skrive innlegg hvis de er meningsløse, men det er ikke så mye mening i noe av det jeg sier, jeg babler for det meste. 

Soppsaus.

Nå skal jeg lage en CD til teateret, så skal jeg legge meg. God jul.


Husk forresten smykkene mine da!

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten