torsdag 12. februar 2009

Sympati

Jeg er syk, fortsatt. Nå er jeg lei. Har vært syk siden Tirsdag, men i dag har jeg faktisk greid å reise meg, og har vært på kjøkkenet flere ganger for å lage te, og jeg bretter faktisk tøy aws! Woho!

Jeg hater å være syk! Og jeg hater å nyse! Og det gjør jeg konstant! Gaah! Og så har jeg dotter i øyra. Jeg har det ille, tenker jeg der jeg ligger med rennende øyne og rennende nese og sår hals, men selvfølgelig må Unicef vise reklamer på TV om små barn som ikke får mat, og jeg føler meg så slem! Her ligger jeg og klager over litt snørr, mens det er flere millioner barn som ikke får mat hver dag! Men hva kan jeg gjøre liksom? Jeg skal gifte meg med en trillionær og gi penger til all verdens organisasjoner og bli den nye Lady Di og Moder Theresa!

Men for øyeblikket blir jeg nok liggende i sofan og syte. Jeg trenger en ny type te, jeg smaker ikke lenger den gamle, gode kamomilleteen! :(

1 kommentar:

Randi A sa...

Stakkars, deg!! Jeg gleder meg forresten til bryllupet med trillionæren! Han spanderer sikert en slik "extreme makeover" for meg, slik at jeg slipper å gøre meg pen selv... -men ikke for pen selvfølgelig, for brudepiker skal jo ikke ta glansen fra bruden. ;-) God bedring vennen, jeg er også syk, men det er bare i magen. :-(

Lesere

Bloggurat Blogglisten