lørdag 21. februar 2009

Loadindloadingloading...

Nå sitter jeg og føle rmeg skikkelig teknisk. Egentlig føles det som om jeg er på jobb og har drukket. Hver gang jeg snur på hodet blir jeg svimmel, og du skal bare se meg GÅ, du! Hah!
Jeg er faktisk på jobb! Eller.. Joa, jeg jobber litt for pappa, og det jeg gjør er egentlig å sitte ved to dataskjermer og en lysbildemaskin. Oh Joy! Jeg ser på lysbildene til folk jeg ikke engang kjenner mens to nordlendinger snakker om alle de flotte menneskene i Oslo Spektrum. Ja, jeg ser på Mgp. Deprimerende? JA! Underholdende? JA!

Det blir nok ikke noen bilder i denne posten fordi jeg ikke sitter på min egen data, men se heller for dere et bilde av en katt kledd i apeklær. Det var nok gøy?
Nå er det TO dager til skolen starter igjen! Det er 13 dager siden sist, og jeg gleder meg faktisk!

So long

Ingen kommentarer:

Lesere

Bloggurat Blogglisten